2
Insignia Club Polska
Największe forum miłośników opla insignii
49
Insignia Club Polska
Największe forum miłośników opla insignii
3
Insignia Club Polska
Największe forum miłośników opla insignii

Opel poszerza paletę zespołów napędowych w modelu Insignia

01-Opel-Insignia-509979
  • Już w sprzedaży: nowe silniki wysokoprężne i benzynowe
  • Pełna zgodność z Euro 6d: wszystkie jednostki spełniają rygorystyczne normy emisji
  • Optymalizacja: nowa Insignia należy do najoszczędniejszych samochodów w swoim segmencie
  •  
 

Rüsselsheim. Opel dodaje nowy silnik benzynowy do oferty zespołów napędowych w nowej limuzynie Insignia Grand Sport i kombi Insignia Sports Tourer. Nowa jednostka rozwija moc 125 kW (170 KM) i maksymalny moment obrotowy 350 Nm już przy 1500 obr./min (zużycie paliwa w wersji Grand Sport wg NEDC: 6,0-6,4 l/100 km w cyklu mieszanym przy emisji CO2 150-145 g/km). Czterocylindrowemu silnikowi towarzyszy płynnie działająca dziewięciobiegowa przekładnia automatyczna. W tej konfiguracji flagowy Opel przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 8,7 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 228 km/h. Nowy Opel Insignia 2.0 Turbo z wyposażeniem Elegance jest dostępny w cenie już za 142 600 zł (wszystkie ceny to sugerowane ceny detaliczne z VAT w Polsce).

Nowością jest też połączenie dwulitrowego diesla z ośmiobiegowym automatem i napędem na wszystkie koła. Wysokoprężny silnik 2.0 o mocy 128 kW (174 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 380 Nm w Insignii ma wysoką kulturę pracy i oferuje osiągi pozwalające pewnie czuć się na drodze (zużycie paliwa w wersji Grand Sport wg cyklu NEDC: 5,1 l/100 km w cyklu mieszanym przy emisji CO2 135 g/km). Zaawansowany napęd na wszystkie koła z wektorowaniem momentu obrotowego przenosi optymalną moc na nawierzchnię we wszystkich warunkach. Maksymalna prędkość wynosi 223 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje tylko 8,9 sekundy. Insignia 2.0 D AWD jest dostępna już za 158 200 zł.

„Nowa Insignia jest produkowana w fabryce w Rüsselsheim od września” — mówi Andreas Marx, szef niemieckiego oddziału firmy Opel. „Jesteśmy szczególnie dumni z naszego flagowego modelu i jego dynamicznej, a jednocześnie eleganckiej stylistyki. Dzięki dwóm nowym zespołom napędowym każdy klient znajdzie Insignię idealnie dopasowaną do jego potrzeb”.

Opel oferuje nową Insignię z nadwoziem Grand Sport lub Sports Tourer i nowo opracowanymi, niezwykle oszczędnymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi. Dostępna jest również usportowiona odmiana GSi (169 kW/230 KM; zużycie paliwa w wersji Grand Sport wg NEDC: 7,0 l/100 km w cyklu mieszanym przy emisji CO2 159 g/km). Wszystkie jednostki napędowe spełniają rygorystyczną normę emisji spalin Euro 6d. Do obniżenia zużycia paliwa i poprawy komfortu przyczyniają się też nowe skrzynie biegów o zmniejszonym tarciu wewnętrznym. Aktywna żaluzja wlotu powietrza dodatkowo poprawia własności aerodynamiczne nowej Insignii. W porównaniu z poprzednią wersją modelu zużycie paliwa w cyklu NEDC jest niższe nawet o 18 procent, a emisja CO2 to zaledwie około 99 g/km. Nowa Insignia należy więc do najbardziej oszczędnych pod względem zużycia paliwa samochodów w swoim segmencie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *